به گزارش ایرنا دو تیم خوزستانی سورتمه اهواز و آزادگان مسجدسلیمان در هفته دوم از دور رفت رقابت های لیگ برتر گلف روز یکشنبه در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم سورتمه با نتیجه قاطع 6 بر صفر به پیروزی رسید.
تیم ملی حفار ی اهواز در این هفته از مسابقات به مصاف تیم نمین سرامیک اردبیل رفت که با نتیجه قاطع شش بر صفر به پیروزی رسید.
در دیگر بازی این هفته دو تیم مسجدسلیمانی نفت و تاراز برابر یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت نفتی های مسجدسلیمان با نتیجه 5 بر صفر از همشهری خود عبور کردند.
سرپرست هیات گلف خوزستان گفت: بیش از 80 درصد بازیکنان تیم ملی را گلف بازان خوزستان تشکیل می دهند که این موضوع نشان می‌دهد گلف این استان در وضعیت خوبی به سر می برد و همچنان حرف اول را در کشور می زند.
رضا علیجانی با بیان این که پایه و اساس گلف کشور در خوزستان بوده و گلف بازان استان همیشه بیشترین سهمیه در تیم های ملی را کسب کرده اند، افزود: در حال حاضر تیم های ملی حفاری و نفت مسجدسلیمان به صورت حرفه ای در تمام رده های سنی بخش آقایان و بانوان این رشته را دنبال می کنند که در نوع خود ستودنی است.
وی به فعالیت گلف در شهرستان‌های اهواز، مسجدسلیمان، خرمشهر، آبادان، هندیجان و امیدیه اشاره کرد و گفت: همچنین بنا داریم هر چه زودتر زمین مینی‌ گلف شهرستان‌ دزفول را راه اندازی کنیم.
علیجانی به ورود بخش خصوصی در رشته گلف اشاره کرد و گفت: خوزستان با وجود ظرفیت های بسیار بالای اقتصادی و نیروی انسانی کارآمد و زیرساخت های مناسب، بهترین گزینه برای ورود بخش خصوصی به ورزش گلف است.
لیگ برتر گلف کشور در این فصل با حضور هشت تیم از سراسر کشور در حال برگزاری است که پنج تیم حاضر درآن از خوزستان هستند.
در حال حاضر تیم های نفت مسجدسلیمان، ملی حفاری اهواز و سورتمه اهواز به ترتیب در مکان های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.