به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در جلسه شورای ورزش خوزستان که در استانداری برگزار شد با تاکید بر توجه همه دستگاه ها به ویژه شهرداری ها به امر ورزش همگانی اظهار کرد: شهرداری ها باید نسبت به مجوزی که برای باشگاه ها صادر کرده اند، متعهد باشند در غیر این صورت مسئولیت کار بر عهده خودشان بوده و باید پاسخگوی هزینه های باشگاه داران باشند.
وی اظهار کرد:مسئولان اگر حقی برای شهروندان ایجاد کردند به راحتی نمی توانند حقوق آنان را ضایع کنندلذا باید همه جوانب را مد نظر داشت و شرایط را برای فعالیت باشگاه های استان مهیا کرد.
استاندار خوزستان در ادامه از راه اندازی اولین باشگاه سوارکاری در خوزستان خبر داد و گفت: تلاش می شود شاهد شکوفایی رشته سوارکاری و برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی در استان باشیم. مشاور این طرح مشخص شده و به زودی کار احداث این مجموعه آغاز می شود.
شریعتی در ادامه به رقابت های وزنه برداری جام فجر که اسفندماه سال جاری در اهواز برگزار می شود اشاره کرد و گفت: این مسابقات سال گذشته در سطح بین المللی برگزار شد و کشورهای بسیاری از این رقابت ها استقبال کردند لذا امسال هم تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار کردن این رقابت ها انجام می دهیم.
وی عنوان کرد: امیدواریم روز به روز به نشاط و شادابی افزوده شود و قهرمانی های استان در زمینه های مختلف بیشتر شود همچنین باید ورش همگانی در سراسر استان گسترش یابد. زیرساخت های ورزش استان باید در تمام شهرستان های استان دایر شود تا هیچ استعدادی نهفته نماند.
علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز گفت: خوشبختانه در چند ماه گذشته اقدام بسیار خوبی از سوی شورای ورزش استان به ویژه در مناطق محروم صورت گرفته که جای تحسین دارد اگر چه نباید حمایت های بی دریغ شخص استاندار از ورزش را نادیده گرفت.
وی با بیان این که در سال جاری سعی کردیم ساختار اجتماعی حوزه ورزش را تغییر دهیم افزود: اقدامات صورت گرفته در ورزش استان بر اساس ساعت ها کار و برنامه ریزی منسجم بوده و قطعا در آینده شاهد اتفاقات جدیدتری در ورزش استان خواهیم بود.
حسین زاده در خصوص ورزش بانوان نیز گفت: در طی سال های اخیر آن گونه که باید به ورزش بانوان توجه نشده است اما در حال اقدامات بسیار موثری برای این قشر از جامعه در حال انجام است و سعی می کنیم برنامه های مختلفی در ورزش بانوان داشته باشیم.
9879/6068
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.