به گزارش ایرنا، شامگاه جمعه آیین استقبال از ورزشکاران خوزستانی حاضر در مسابقات پاراآسیایی جوانان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان، با اهدای حلقه های گل از این ملی پوشان تقدیر شد.
افتخار آفرینان کاروان ورزشی خوزستان که با نام شادروان سید مصطفی مرعشی عازم این رقابت ها شده بودند با کسب 9 نشان رنگارنگ به وطن بازگشتند.
در این رقابت ها محمود احمدی بلوطکی 2 نشان طلا در رشته دو و میدانی کسب کرد. همچنین حسین شریفی دیگر دو و میدانی کار استان صاحب گردن آویز طلا شد.
آرمان کوراوند و حسین جرفی دیگر ورزشکاران استان صاحب 2 نشان نقره در رشته دو و میدانی شدند. همچنین ابوالفضل شاه آبادی در رشته وزنه برداری به یک نشان برنز دست یافت.
دانیال محسنیان در رشته شنا صاحب یک نشان نقره و یک برنز شد همچنین شما سیاهی زاده در رشته تنیس روی میز موفق به کسب یک نشان برتز شد.
زهرا کرم زاده که به عنوان مربی کاروان ورزشکاران خوزستانی را همراهی می کرد به عنوان مربی برتر تنیس روی میز این رقابت ها شناخته شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: کسب نشان های رنگارنگ ورزشکاران خوزستان در رقابت ‌های پاراآسیایی امارات نشان داد که ورزش این استان توانایی افتخارآفرینی در رویدادهای مهم ورزشی جهان را دارد.
افشین حیدری با بیان اینکه آینده ورزش خوزستان با افتخار آفرینی فرزندان ورزشکارمان بسیار روشن است افزود: این موضوع نوید آن را می دهد که در ماه های آینده شاهد خبرهای خوبی در ورزش استان و کشور باشیم هر چند که باید از این پس توجه بیشتری به ورزش جانبازان و معلولان داشته باشیم.
وی گفت: اعتبار خوبی برای زیرساخت های ورزش جانبازان و معلولان خوزستان در نظر گرفتیم و بنا داریم این رشته را در شهرستان ها گسترش دهیم. خوزستان مهد استعدادهای ورزشی است لذا نباید شهرستان های ما از داشتن امکانات ورزشی برای قشر جانباز و معلول بی بهره باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: امیدواریم با راه اندازی مجموعه اختصاصی کوی طلاب اهواز عمده مشکلات جانبازان و معلولان خوزستان برطرف شود و بتوانیم میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی در استان باشیم.
9879/ 6037
خبرنگار:محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.