عبدالنبی شولی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به فهرست مازادی که عبداله ویسی در اختیار ما قرار داده تاکنون جدایی پنج بازیکن از تیم قطعی شده است و تا روز شنبه آینده رضایت نامه آنها داده می شود.
وی با بیان اینکه طالب ریکانی و وحید عسگرپور 2 بازیکن جدا شده از تیم هستند افزود: همچنین رضا کرملاچعب دیگر بازیکنی است که از جمع تیم جدا می شود.
وی در خصوص جدایی سابا تاوادزه هافبک گرجستانی این تیم و همچنین محمدعلی فرامرزی گفت: این 2 بازیکن نیز در فهرستی که از ویسی دریافت کردیم حضور ندارند که پس از دریافت رضایت نامه و مبالغ قرارداد خود از تیم جدا می شوند.
شولی ادامه داد: با مشخص شدن مالکیت باشگاه، مشکلات مالی باشگاه در حال برطرف شدن است و سعی می کنیم با جذب بازیکنان خوب و مطرح، در نیم فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.
وی به ترسیم افق 10 ساله باشگاه اشاره کرد و اظهارکرد: با توجه به ظرفیت خوزستان در رشته فوتبال،بنا داریم در سال های آینده به شکلی جلو برویم که حتی یک بازیکن غیر بومی در ترکیب تیم وجود نداشته باشد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان در خصوص جذب بازیکن جدید برای نیم فصل دوم گفت: به غیر از محمدامین آرام طبع مدافع سابق پرسپولیس تاکنون هیچ فهرستی از عبداله ویسی دریافت نکرده ایم اگرچه هنوز زمان لازم برای جذب بازیکن را داریم.
9879 / 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.