رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: دوره روابط عمومی الکترونیک، سواد رسانه‌ای، ارتباطات و توسعه فرهنگی و شیوه‌ های خبر نویسی در سالن خلیج‌ فارس این اداره برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنکار ایلنا از هندیجان، مسعود میرزاپور اظهار داشت: با نیازسنجی در جهت ارتقاء سطح بینش و سواد رسانه‌ ای فعالان حوزه خبر، رسانه و روابط عمومی ادارات و نهاد های شهرستان هندیجان، یک دوره آموزش 16 ساعته برای علاقه‌مندان برگزار می شود.

وی افزود:کارکرد روابط عمومی‌ ها در پیشبرد اهداف سازمان، تبیین سیاست‌ ها، تحقق حقوق اجتماعی و شهروندی تعیین‌کننده است، بنابراین تسلط روابط عمومی ادارات بر حوزه کاری خود بسیار ضروری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد هندیجان بیان کرد: ثبت‌ نام از علاقه‌مندان به‌منظور شرکت در دوره مذکور از 21 آذر ماه 96 آغاز و تا پایان همین ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام و زمان برگزاری دوره را ابتدای دی‌ ماه 96 اعلام کرد.

 وی گفت: بنا به‌ضرورت و اهمیتی که در حوزه رسانه و نحوه انتشار مطالب وجود دارد و با توجه به تخصصی بودن امر، تصمیم گرفتیم با برگزاری این‌گونه، ضمن آشنا کردن فعالان حوزه خبر، مطبوعات و روابط عمومی‌ ها با وظایف ذاتی خود، مردم و مسئولان را در مسیر اطلاع از حقوق متقابل یکدیگر قرار دهیم.

میرزاپور عنوان کرد:حرفه خبرنگاری بسیار حساس، مهم و در بعضی مواقع چالش‌ برانگیز است، بنابراین اصحاب رسانه باید در انعکاس مطالب، رعایت انصاف و دقت‌ لازم را داشته باشند تا ضمن بهبود اوضاع و انعکاس به‌ موقع مطالب، در تحقق جامعه‌ ای پویا و آگاه، نقش مهمی داشته باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.