به گزارش ایرنا مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک گوجوریو سی واکای بانوان طی روزهای 18 تا 21 آذرماه در 2 بخش کاتا و کومیته به میزبانی تهران برگزار شد که در مجموع تیم خوزستان بر سکوی نخست این رقابت ها قرار گرفت.
در این رقابت ها 31 ورزشکار خوزستانی در 6 رده سنی خردسالان ، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به رقابت پرداختند.
سرور رضایی رییس سبک گوجوریو سی واکای خوزستان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود و عملکرد کاراته کاهای استان رضایت بخش بود.
وی عنوان کرد: دراین رقابت ها تیم های سمنان و تهران بعد از خوزستان قرار گرفتند که این موضوع نشان از قدرت کاراته کاهای استان در این سبک دارد.
رییس سبک گوجوریو سی واکای خوزستان با اشاره به این که در طی سال های اخیر شاهد پیشرفت خوبی در این سبک هستیم افزود: بچه های خوزستان شایستگی آن را دارند که به همراه تیم ملی در رقابت های بین المللی شرکت کنند و قطعا نتایج ایده آلی کسب می کنند.
وی با بیان این که هدف ما توسعه این سبک در سراسر استان است افزود: با توجه به درخشش کاراته کاهای استان در سالیان اخیر، بنا داریم سبک گوجوریو سی واکای را در تمام شهرستان های استان رونق دهیم
رضایی در پایان گفت: با توجه به این که در بهمن ماه سال جاری تیم گوجوریو سی واکای ایران به مسابقات ایتالیا اعزام می شود ورزشکاران خوزستانی از شانس بالایی برای حضور در این رقابت ها برخوردار هستند.
9879/6068
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.