سعید رضوانی نیا در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد: زهرا صابری، سکینه بیانی،فائزه دریادار ،فتح الله سامانی پور چهار سرنشین اتوبوس مزبور هستند که شامگاه سه شنبه در این تصادف جان باختند.
وی با بیان اینکه دو تن ازاین افراد دانش آموز ، یک نفر کمک مربی و یک نفر راننده خودرو بوده افزود : نام مجروحان این حادثه نیز پس از بررسی و تعیین هویت دقیق اعلام می شود.
عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار دشت آزادگان دراین رابطه گفته بود: تعداد سرنشینان اتوبوس 39 نفر بود و از میان زخمی شدگان که دانش اموزان دختر اعزامی از کرج به مقصد خوزستان بودند حال هفت نفر وخیم گزارش شده که برای درمان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شده اند.
وی افزود: این سانحه در ساعت 17 سه شنبه در کمربندی سوسنگرد و به علت انحراف به چپ اتوبوس و برخورد آن با یک دستگاه تویوتا رخ داده است.
یک منبع آگاه که خواست نامش ذکر نشود نیز به ایرنا گفت: با توجه به تعداد کل سرنشینان اتوبوس و واژگون شدن آن پس از تصادف، تعداد زخمی های این سانحه قطعا بیشتر از هشت نفر است .
وی در ادامه تعداد افرادی که حالشان وخیم گزارش شده را هشت نفر ذکر کرد و افزود: تعدادی از زخمی های این سانحه به بیمارستان امام خمینی (ره ) اهواز وتعدادی دیگر به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند.
وی گفت که هویت کشته شده های این سانحه مشخص است و مراجع قانونی به موقع آن را اعلام می کنند.
شهرستان دشت آزادگان در غرب استان خوزستان واقع شده است.
7164/6002خبرنگار: عاطفه جوادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.