به گزارش ایرنا مهران شاهین طبع روز دوشنبه پس از پیروزی تیمش در مقابل رعد پدافند خوزستان در اهواز اظهار کرد: ارزیابی بازیهای قبلی رعد پدافند نشان می دهد که این تیم از مهره های خوبی برخوردار است.
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی با بیان این که در برابر حریف بازی ساده ای نداشتیم افزود: رعد پدافند تیم قابل احترامی است اما ما به لحاظ کار تیمی برتر از آن ها بودیم و با تمام توان به میدان رفتیم و امتیاز کامل این دیدار را کسب کردیم.
وی در خصوص مشکلات مالی که در این فصل برای بسیاری از تیم ها به وجود آمده است گفت: شرایط ورزش کشور به شکلی است که تفاوت های بسیاری بین رشته ها وجود دارد از طرفی قوانین مشخص و تعیین کننده ای برای باشگاه ها وجود ندارد.
شاهین طبع با بیان این که اگر ورزش را جزو دغدغه های خود و بخشی از مسائل فرهنگی و تربیتی جوانان می دانستیم برای آن هزینه های بیشتری می کردیم افزود: در جاهای دیگر هزینه های بسیار زیادی انجام می شود اما در ورزش که مخاطبان بسیاری دارد به شکل حرفه ای هزینه نمی شود.
وی در خصوص لیگ امسال گفت: کیفیت لیگ در دور برگشت شرایط بهتری پیدا کرده و امیدوارم در مرحله پلی آف شاهد بازی های جذابتری از سوی تیم ها باشیم.
در ادامه بهنام یخچالی ملی پوش تیم پتروشیمی بندرامام با اشاره به این که بازی سختی در برابر رعد پدافند داشتیم افزود: در شروع فصل همه می گفتند پتروشیمی به راحتی همه تیم ها را شکست می دهد در صورتی که ما اصلا بازی آسانی نداریم و در تمام مسابقات برای برد واقعا باید تلاش کنیم.
وی ادامه داد: هفته قبل بازی سختی برابر پالایش نفت آبادان داشتیم و امروز در برابر رعد پدافند هم خود را از پیش برنده نمی دانستیم.،هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و تنها به بردن فکر می کنیم چون هدفمان تکرار قهرمانی در لیگ است.
بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام با بیان این که سعی می کنیم پله به پله پیش رویم و دستورات کادرفنی را به خوبی در زمین پیاده کنیم افزود: تاکنون باختی نداشتیم و قطعا در هفته های آینده این روند را ادامه می دهیم.
وی در خصوص عملکرد ضعیف تیم ملی در بازی مقابل عراق گفت: با توجه به تغییرات اخیری که در فدراسیون به وجود آمد تمرکز بازیکنان در روز بازی با عراق به هم خورد و نتوانستیم آن طور که باید در میدان ظاهر شویم امیدوارم با روی کار آمدن مدیریت جدید برنامه ریزی خوبی برای تیم ملی صورت گیرد.
دیدار بین دو تیم رعد پدافند خوزستان و پتروشیمی بندرامام در هفته سوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 86 بر 56 به سود پتروشیمی به پایان رسید.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.