به گزارش ایرنا در این دیدار همرزمان این جانبازان با اهدای دسته گل، از تلاش بی دریغ این جانبازان گرانقدر در دوران دفاع مقدس و تحمل سختی های فراوان پس از جنگ تحمیلی، قدردانی کردند.
رییس بیمارستان روانپزشکی بوستان اهواز و مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مرکز درمانی تخصصی عهده دار خدمت رسانی و نگهداری از جانبازان دوران دفاع مقدس بوده که هم اکنون بیش از 125 جانباز را زیر پوشش دارد.
سیروس عاقلی افزود: این افتخار را داریم که در تمامی سال خدمت رسانی به این مردان بزرگ و یادگاران دوران دفاع مقدس را بر عهده داریم.
وی بیان کرد: این رزمندگان جزو مظلوم ترین جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بوده که بر اساس سابقه آنها ، مشاهده می شود که این مردان گرانقدر در دوران دفاع مقدس در رده های فرماندهی نیز خدمت می کردند.
وی ادامه داد: این بیمارستان مجهز به 125 تخت بستری مجهز بوده که حدود یکصد جانباز را پذیرا است اما 25 جانباز دیگر نیز که وضعیت هوشیاری بهتری نسبت به سایران دارند به صورت روزانه معاینه می شوند.
عاقلی گفت: اگرچه تاکنون استاندار خوزستان و بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان حمایت های خوبی از این مرکز داشته اند اما به دلیل هزینه های بالای این بیمارستان ، نیاز است که مسئولان استان نگاه ویژه تری به این جانبازان داشته باشند.

** رزمندگان همواره ادامه دهنده راه شهدا هستند
یکی از جانبازان قطع نخاعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد:حضور همرزمان ما در دوران دفاع مقدس در این برنامه ها و دیدارها روحیه ما را تقویت کرده و امید به زندگی را در ما افزایش می دهد.
وی ادامه داد: رزمندگان در شرایط کنونی نیز ادامه دهنده راه شهدا بوده و از هیچ تلاشی برای سربلندی این میهن اسلامی دریغ نخواهند کرد.

*مسئولان به جانبازان قطع نخاعی توجه ویژه داشته باشند
ناصر نبهانی مسئول امور فرهنگی گردان امیرالمومنین(ع) نیز اظهارکرد: دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران اطط جمله برنامه های فرهنگی ما به شمار می رود.
وی دیدار با جانبازان قطع نخاعی و اعصاب و روان را در طول سال از دیگر برنامه های گردان امیرالمومنین(ع) برشمرد و افزود: ایجاد انگیزه در این جانبازان از مهمترین مسایلی است که از طریق این دیدارها حاصل می شود و ما نیز برخود واجب می دانیم که در این زمینه کوتاهی نکنیم.
وی گفت: باتوجه به شرایط خاص این جانبازان، مسئولان نباید تنها به حضور آنها در این مرکز درمانی اکتفا کنند بلکه این یادگاران دوران دفاع مقدس نیازهای متعددی دارند که خیلی ها از آنها بی خبرند.
وی ادامه داد: این جانبازان گرانقدر روزی برای این میهن اسلامی سرافرازی و سربلندی را به ارمغان آورند و هم اکنون این وظیفه ما است که جوابگوی نیازهای آنها باشیم.

* آرامش و امنیت کشور را مرهون رشادت های شهدا و جانبازان هستیم
یکی از اعضای گردان امیرالمومنین(ع) نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دیدار با این بزرگ مردان و رسیدگی به دغدغه ها و مشکلات آن ها یکی از وظایف اصلی ما به شمار می رود چرا که آنها سلامتی خود را برای برقراری آرامش و امنیت کشور تقدیم کردند.
وی افزود: رزمندگان گردان امیرالمومنین(ع) همواره در اجرای این برنامه ها پیشتاز بوده و به صورت هفتگی دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را در برنامه های خود دارد.
7152 / 6037
خبرنگار: محمدرضاخبازان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.