به گزارش خبرنگار ایرنا این کارگران صبح روز یکشنبه با تجمع در مقابل دفتر مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با اعتراض نسبت به وعده های داده شده از سوی مدیریت ، تسریع در پرداخت حقوق ماه های گذشته و دیگر مطالبات خود را خواستار شدند.
کارکنان این شرکت مدعی اند از تیرماه به بعد حقوق به آنان پرداخت نشده ضمن اینکه مطالباتی مربوط به ماههای بهمن و اسفندماه پارسال از این شرکت دارند که با وجود وعده های مکرر تاکنون از سوی مدیریت محقق نشده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا این تجمع که با حضور برخی اعضای خانواده کارگران همراه بود به درگیری با کارکنان بخش اداری نیز منجر شد ضمن اینکه ساختمان امور اداری شرکت نیز آسیب دید.
در پی گفت و گوی چند تن از مسئولان با کارگران معترض و تعهد شرکت مبنی بر پرداخت 2 ماه حقوق معوقه آنان در پایان آذرماه ، کارگران به تجمع خود خاتمه دادند.
کشت و صنعت هفت تپه ، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.
حدود چهار هزار نفر به صورت رسمی ، پیمانی ، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف این شرکت بزرگ تولید شکر مشغول کار می باشند.
تاخیر در پرداخت حقوق و مطالبات بارها موجب اعتراض کارکنان بخش های مختلف این شرکت شده است.
مردادماه امسال نیز جمعی از کارکنان این شرکت در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود راهپیمایی کردند.
شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در 15کیلومتری شهر شوش در شمال خوزستان واقع است.
6068/7280
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.