به گزارش ایرنا تیم ملی حفاری روز جمعه در هفته بیست و یکم از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم فرش آرا مشهد بود که با نتیجه 5 بر 2 به برتری رسید.
تیم ملی حفاری در چهار مصاف قبلی خود با تیم فرش آرا صاحب 2 برد و یک شکست شده است همچنین یک تساوی در پرونده بازی های رو در رو دو تیم به چشم می خورد.
شاگردان کیاوش علاسوند در ابتدای بازی بر خلاف آن چه تصور می شد خوب بازی نکردند و همین امر موجب شد تا گل اول را دریافت کنند اما طولی نکشید که شهاب طالبی مهاجم حفاری با یک ضربه فوق العاده بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه بازیکنان ملی حفاری که از امتیاز میزبانی برخوردار بودند توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفتند و با حملات پی در پی حریف را به زانو درآوردند.
پیمان حفیظی زننده گل دوم حفاری به فرش آرا بود و در ادامه فرهاد توکلی ملی پوش تیم حفاری 2 گل دیگر به تیم میهمان زد تا شور و هیجان خاصی در سالن به وجود آید.
تیم ملی حفاری پس از زدن چهار گل بدون استرس در میدان ظاهر شد و حملات فراوانی بر روی دروازه حریف کرد تا این که سرانجام حسین فهیمی گل پنجم حفاری را به ثمر رساند.
در پایان بازی تیم فرش آرا که تحمل شکست با نتیجه پنج بر یک را نداشت به فشار حملات خود اضافه کرد که این امر موجب شد علیرضا رفیعی بازیکن تیم حفاری به اشتباه دروازه تیمش را باز کند تا دومین گل تیم فرش آرا به ثمر برسد.
تیم ملی حفاری با کسب این پیروزی 38 امتیازی شد و در مکان چهارم جدول قرار گرفت همچنین تیم فرش آرا با کسب 28 امتیاز در مکان ششم جدول جای دارد.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.