حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر همچنین با محکوم کردن اقدام اخیر امریکا درخصوص قدس شریف اظهار کرد:دستور اخیر ترامپ دربه رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی تامین کننده هدف چند ساله این رژیم است.
وی ادامه داد: قدس شهری عادی برای جهان اسلام نیست، سومین مرکز مقدس برای مسلمانان بعد از مسجدالحرام و مسجدالنبی، قدس است و جایی که پیغمبر بعد از مکه به جای معراج به قدس می رود.
امام جمعه بندرماهشهر عنوان کرد: استکبار با انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس به دنبال مشاهده واکنش مسلمان است، این اولین حرکت آنها است و در آینده نقشه های شوم بدتری در سر دارند.
حجت الاسلام غبیشاوی ادامه داد:با توجه به سیاست های خبیثانه اخیر استکبار، ضرورت اتحاد جهان اسلام بیش از پیش احساس می شود و حداقل اقدامی که جهان اسلام می تواند انجام دهد، اظهار تنفر و همبستگی و همدردی با ملت قهرمان فلسطین است.
خطیب جمعه بندرماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این حادثه برکتی برای آغاز تحرک جهان اسلام و خیزش برای نابودی دشمنان اسلام و صهیونیزم باشد.
به گزارش ایرنا مردم بندرماهشهر بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.
/6002 /9858
خبرنگار: آمنه محتشمی**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.