رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از برگزاری ٦٠ برنامه فرهنگی هنری در هفته فرهنگی هنری این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شوشتر در مراسم جشن هفته فرهنگی هنری این شهرستان اظهار کرد : به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  و مدیران و اعضا تلاشگر انجمن های فرهنگی هنری بیش از ۶۰ برنامه در قالب های هنری، فرهنگی، ادبی،  مذهبی، دینی و قرانی  در هفته فرهنگی هنری شوشتر اجرا خواهد شد. 

وی افزود: حضور چشمگیر مردم در این مراسم نشان داد جامعه ما تشنه برگزاری برنامه های شاد و هنری است و باید در این راستا گام های بیشتر و موثرتری را برداریم. 

هم چنین کریمی کیا مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان در این مراسم گفت: کیفیت برنامه های اجرا شده در افتتاحیه هفته فرهنگی هنری خوزستان در شهرستان شوشتر بسیار بالا و ستودنی بود و نشان دهنده ی  همدلی مدیران و هنرمندان شوشتر است. 

وی افزود: می توان در آینده برنامه های هنری از جمله موسیقی شهر های مختلف را به صورت گردشی در دیگر شهر ها برگزار کرد که شکل شایسته ای از تبادل فرهنگی شهر های استان خوزستان خواهد بود. 

پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر نیز با بر شمردن ظرفیت های بی نظیر و بالای شهرستان بیان کرد: باید از تلاش های استانداری، اداره کل ارشاد خوزستان و اداره ارشاد شهرستان  و  البته همت بلند هنرمندان فهیم شوشتر تشکر نمود که توانستند این رویداد زیبا و شاد و جذاب را در شهر تمدن خیز و فرهنگ مدار و البته هنرخیز و هنر پرور شوشتر برگزار کنند. 

پنبه دانه افزود : تمام دستگاه های اجرایی شهرستان همدل و همراه آماده  برگزاری ادامه برنامه های هفته فرهنگی هنری شوشتر هستند. 

گفتی است: شعر خوانی محلی بختیاری و شوشتری، نقالی دو خردسال، موسیقی مقامی گروه سپهر، نمایش طنز گروه باران،  مثنوی خوانی حافظ ناظری، اجرای مراسم نمادین بیرق زنون، سرنا و دهل پیشواز، برپایی نمایشگاه و ورک شاپ خوشنویسی و طراحی، ارایه غذا های محلی شوشتر به صورت نمادین  از جمله برنامه های اجرا شده در افتتاحیه ی هفته فرهنگی هنری شوشتر بود. 

هم چنین قرار است در این هفته هر شب پس از برگزاری برنامه های طراحی شده از خدمات پیشکسوتان هنرمند با حضور در منازل ایشان  تقدیر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.