میثم دورقی سه شنبه پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قطعا اگر از موقعیت های خود بهتر استفاده می کردیم اکنون پیروز میدان بودیم و شرایط ما در جدول بهتر می شد.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان با بیان این که هر دو تیم بازی تماشاگرپسندی ارائه دادند افزود: در نیمه اول آن طور که باید خوب ظاهر نشدیم اما در ادامه و در نیمه دوم توپ و میدان را به خوبی به دست گرفتیم ولی نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.
وی با اشاره به این که تیم استقلال خوزستان به لحاظ مالی با مشکلات زیادی مواجه است افزود: قطعا اگر همچون سایر تیم ها به لحاظ مالی تامین بودیم حال و روز بهتری داشتیم و برای تامین مخارج زندگی خود دیگر دغدغه ای نداشتیم.
دورقی عنوان کرد: در دو هفته گذشته بازی های خوبی ارائه دادیم اما امروز خوب نبودیم و توپ های ما وارد دروازه حریف نشد اما در کل به تیم صنعت نفت آبادان و مردم این شهر تبریک می گویم.
وی در پایان گفت: قطعا تیم ما در لیگ برتر ماندگار خواهد بود و تمام تلاش خود را برای این هدف انجام خواهیم داد. امیدوارم در هفته های آینده بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود دهیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته پایانی نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر به سود طلایی پوشان آبادانی به پایان رسید.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.