یکی از این مربیان که خواست نام وی در خبر ذکر نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس دستورالعمل صادره برای حق التدریس شدن مربیان پیش دبستانی عشایر در خوزستان،
34 نفر در ایذه به عنوان مربی پیش دبستانی عشایر حق التدریس شدند که از این تعداد هشت نفر نیروی غیر از مربیان مشغول به کار بودند و باقی افراد بدون اولویت بندی جذب شدند.
وی با بیان اینکه 86 مربی دوره پیش دبستانی عشایر در ایذه به صورت رایگان به نوآموزان تدریس می دهند افزود: بسیاری از افراد جذب شده از 34 نفر جذب شده، در اهواز مشغول به کار شده اند.
این مربی دوره پیش دبستانی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل صادر شده مقرر شد که بیش از 200نفر از مربیان دوره پیش دبستانی عشایر در خوزستان جذب شوند این در حالی است که کل نیروی مربی پیش دبستانی عشایر در خوزستان 157 نفر است.

** حق التدریس کردن مربیان پیش دبستانی شاغل قبل از سال 91
رییس آموزش و پرورش عشایر خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش مربیان پیش دبستانی که تا پیش از سال 91 در مدارس دولتی تدریس کرده اند امسال در استان حق التدریس شوند.
حمید قنبری گفت: بر اساس این دستور العمل در حدود 200 نفر از مربیان پیش دبستانی عشایر که واجد شرایط بودند حق التدریس شدند و همچنان در حال تلاش برای جذب تعداد مربی بیشتری هستیم.
وی افزود:جذب مربیان حق التدریس بر اساس نیاز هر منطقه در خوزستان بوده است.
با پیگیری مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و با دستور وزارت آموزش و پرورش 2 هزار مربی پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی که پیش از 26 مهر 91 دارای سابقه فعالیت آموزشی بودند و در مناطق و نواحی آموزش و پرورش پرونده آنها تشکیل شده پس از تایید صلاحیت عمومی، تابستان امسال به صورت حق التدریس جذب شدند.
درسال تحصیلی 97-96 بیش از یکصد هزار نوآموز در خوزستان در دوره پیش دبستانی ثبت نام شدند.
7158 / 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.