به گزارش ایرنا، سید اکبر پورموسوی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: بازی های لیگ برتر هفته به هفته سخت تر می شود و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.
وی ادامه داد: فردا بازی بسیار مهمی برابر سپیدرود داریم و به خوبی می دانیم که باید با دست پر از میدان خارج شویم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که بازیکنانم به خوبی از شرایط تیم آگاهی دارند و در هر بازی تنها به دنبال سه امتیاز هستند افزود: برای اینکه بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم باید تیم خود را تقویت کنیم که خوشبختانه با توافق مسئولان باشگاه در بعضی از پست ها بازیکن جدید به ترکیب ما اضافه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تعطیلات قبلی لیگ به سود تیم ها نبود و من از این موضوع گلایه کردم گفت: تعطیلات برای همه تیم‌ها ضرر دارد و ما همچون سایر تیم‌ها گلایه کردیم اما چون برنامه‌ سازمان لیگ است باید به آن پایبند باشیم.
پورموسوی در پایان در خصوص فهرست مازادی که به باشگاه ارایه داده و در فضای مجازی مطرح شده افزود: من گفتم پس از بازی با سپیدرود با کادر فنی تیم‌ مان جلسه خواهیم گذاشت و پس از اینکه به جمع بندی نهایی رسیدیم اعلام می کنیم که در کدام پست‌ها نیاز به جذب بازیکن داریم؛ اگر غیر از این حرفی از زبان من گفته شود کذب است.
بازی بین تیم های فولاد خوزستان و سپید رود رشت از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، ساعت 15:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
تیم فولاد تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر، با کسب 23 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.
9879 / 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.