محمدجعفر فلسفی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا درخصوص آخرین وضعیت حادثه دیدگان کوی منبع آب افزود: علمک گاز تا درب خانه ها نصب شده اما هنوز گاز وصل نشده است. چند خیر در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند و در تلاش هستیم تا از این طریق مشکل گاز این ساکنین را حل کنیم.
وی با تاکید بر اینکه واحدهای مسکن مهر شهر رامین 35 کیلومتر با اهواز فاصله دارند یادآور شد: یک نماینده از سوی استان باید در کنار این خانواده های حادثه دیده باشد، نباید به گونه ای رفتار کرد که این افراد حس کنند حامی و پناهی ندارند.
فلسفی با اشاره به اینکه در اطراف این واحدها امکاناتی همچون فروشگاه و مدرسه وجود ندارد تصریح کرد: در اطراف این واحدها امکاناتی همچون فروشگاه و مدرسه هم وجود ندارد.
وی خاطر نشان کرد: امکانات و زیر ساخت های شیرین شهر برای حضور ساکنین کوی منبع آب مناسبتر بود اما بنا به دلایلی این افراد شهر رامین را انتخاب کردند.
30مهرماه سال جاری نیز صخره ای بر روی منازل مسکونی ساخته شده در منطقه منبع آب اهواز سقوط کرد که موجب تخریب کامل 2 واحد مسکونی و آسیب رسیدن به یک واحد دیگر شد در این حادثه 2 کودک چهار و پنج ساله جان باختند و چهار نفر زنده از زیر آوار خارج شدند.
6 آبان نیز در پی حادثه انفجار گاز شهری در منطقه کوی رمضان اهواز چهار نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر مصدوم شدند.
2 شهر تازه تاسیس رامین و شیرین شهر برای سکونت این خانواده ها پیشنهاد شد که شیرین شهر به دلیل مسافت طولانی با شهر اهواز مورد استقبال ساکنین منبع آب قرار نگرفت.
6002 خبرنگار: ندا رضاپور**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.