به گزارش ایرنا سردارحسن شاهوارپور روز یکشنبه در جشن پیروزی جبهه مقاومت و تجمع بسیجیان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در مصلای مهدیه اهواز اظهار کرد: بسیجیان در طول حیات انقلاب اسلامی برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب و خون پاک شهیدان مجاهدانه ایثارگری کردند و توانستند درخت نوپای انقلاب اسلامی را به ثمر برسانند.
وی افزود: امروز با اقتدار و عزت زیر پرچم ولایت فقیه و رهبری انقلاب و با همت، تلاش و مجاهدت مدافعان حرم و جبهه مقاومت اسلامی توطئه های استکبار جهانی یکی پس از دیگری خنثی می شود.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفان و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی را در مبارزه با تکفیری های جنایتکار گرامی داشته و از رشادت های شهدای والا مقام مدافع حرم تجلیل می می کنیم.
وی همچنین از حضور فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده های شهدا، بسیجیان و نیز برخی مسئولان استانی برای حضور در این آیین باشکوه قدردانی کرد.
بیش از پنج هزار نفر از بسیجیان سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفان، روز یکشنبه در مصلای مهدیه اهواز جشن پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق را برگزار کردند.
در این آیین ضمن قدردانی از مقام شامخ شهدای مدافع حرم، از جمعی از بسیجیان و خانواده های شهدای مدافع حرم در آیینی با حضور آیت ا... سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار خوزستان، جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش و مسئولان استانی تقدیر شد.
7152 / 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.