به گزارش ایرنا مجید جلالی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از تساوی مقابل نفت آبادان در طول هفته گذشته تمرینات خود را جدی‌تر از قبل دنبال کردیم و از انگیزه بالایی برای ارائه یک بازی تماشاگر پسند در مقابل اسقلال خوزستان برخوردار هستیم.
سرمربی تیم پیکان با بیان این که در لیگ برتر تفاوت بین تیم‌ها در ذهنیت بازیکنان است افزود: بازی استقلال خوزستان در مقابل گسترش فولاد تبریز را بارها مشاهده کردیم و آن چه که نمایان بود سخت کوشی و دوندگی بازیکنان این تیم بود.
وی با اشاره به این که بچه‌های ما به این باور رسیده اند که می‌توانند تیم بهتری باشند و در مکان بهتری از جدول قرار گیرند افزود: تیم ما در حال حاضر به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می برد و بازیکنان مان ذهن‌ خود را برای کسب نتایج خوب تقویت کرده اند.
جلالی در خصوص وضعیت مصدومان تیمش گفت: خوشبختانه چند بازی است که بازیکن مصدوم یا محروم نداریم و این موضوع به روند تیمی ما کمک خوبی کرده است. در این فصل سعی کردیم از جوانانی استفاده کنیم که آینده پیکان را دگرگون خواهند کرد.
دیدار بین 2 تیم استقلال خوزستان و پیکان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.
9879/6068
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.