وحید بهرمان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات قهرمان قهرمانان سوکیوکوشین کاراته کشور طی روزهای دوم و سوم آذرماه با حضور نفرات برتر این سبک در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.
رئیس سبک سوکیوکوشین در ایران و خاورمیانه افزود: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 2 بخش کاتا و کومیته آقایان برگزار می شود و در پایان نفرات برتر این رقابت ها به عنوان تیم منتخب ایران در مسابقات بین المللی جام فجر شرکت خواهند کرد.
وی با اشاره به این که در مسابقات قهرمان قهرمانان سوکیوکوشین کاراته کشور 500 ورزشکار با یکدیگر به رقابت می پردازند افزود: ورزشکاران استان همیشه جز قهرمانان این سبک در کشور هستند لذا انتظار می رود در این دوره از رقابت ها عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.
بهرمان ادامه داد: با توجه به حضور تیم های استان از جمله ملی حفاری در لیگ های کشوری، اکثر کاراته کاهای استان به مراتب تجربه حضور در مسابقات بزرگ را دارند به همین دلیل همیشه در میادین مختلف موفق ظاهر می شوند.
وی به برگزاری دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام فجر که در اسفندماه به میزبانی اهواز برگزار می شود افزود: با توجه به این که برای دومین سال متوالی این رقابت‌ها در شهرستان اهواز برگزار می شود تمام تلاش خود را در جهت با شکوه تر برگزار کردن این رقابت ها در استان انجام خواهیم داد.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.