جلسه شورای اسلامی شهر با حضور غلامحسین اسدی زاده شهردار ایذه، سلطانی ریاست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و یکی از مشاوران مجرب در حوزه طراحی و زیباسازی شهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، در این جلسه که در محل ساختمان شورای شهر برگزار گردید، داود سماعیل پور رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه خواهان رسیدگی و بررسی مشکلات مردم و شهروندان و ارائه خدمات شدند.

اسماعیل پور با اشاره به ارائه درخواست های مردمی در خصوص پاره ای از مشکلات شهروندان در حوزه مدیریتی شهری خواستار پیگیری آنان شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از سازمان میراث فرهنگی درخواست کرد از آنجایی که هدف مشترک همه ما مسئولین ارائه خدمات مطلوب، ایجاد آرامش و امنیت، رشد و توسعه شهر میباشد خواهان همکاری تعامل با شهرداری و شورای اسلامی در راستای حل مشکلات میراث فرهنگی و تاریخی شهر از جمله اشکفت سلمان ،تپه سبزعلی ، کوشک نورآباد ، ساختمان اتابکان و ... شد

غلامحسین اسدی زاده نیز که به همراه مشاور و مجری طرح های زیباسازی شهری به جلسه رفته بود اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی و همزبانی میان شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهد فصلی نو در حوزه های مختلف مدیریت شهری در سطح شهر ایذه باشیم .

اسدی زاده با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های شهر ایذه، گفت: شهر ایذه در حوزه های مختلف زیباسازی، طراحی و مبلمان شهری نیازمند جمع آوری اطلاعات کار کارشناسی و مطالعات شهری است که بخشی از این مهم در حال انجام است .  

شهردار ایذه در ادامه گفت: یکی از مهمترین اهداف بنده در مدیریت شهری بر اساس اولویت بندی ، احیاء و استفاده بهینه از فضاهای تفریحی موجود در شهر ایذه با اولویت پارک صخره ای ، تپه نورالشهداء ، اشکفت سلمان و ... میباشد که در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این برنامه ها را به سمع و نظر شهروندان خواهیم رساند.

اسدی زاده در پایان گفت: به امید خدا، دعای خیر مردم و همکاری مسئولین و سایر مدیران شهری شاهد رونق و توسعه شهر ایذه باشیم.

سلطانی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری نیز با بیان فعالیتهای انجام شده در حوزه میراث فرهنگی شهرستان در دو سال اخیر ، آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری جهت حل و فصل مشکلات فی مابین اعلام نمود .

سلطانی در پایان درخواست بازدید میدانی با حضور سایر مسئولین از اماکن و میراث فرهنگی شهر را مطرح نمود .

در ادامه جعفری که در چند روز گذشته در سطح شهر با همکاری واحد زیباسازی شهرداری به بررسی و عملیات میدانی در نقاط مختلف سطح شهر پرداخته بود به بیان مشکلات ، دیدگاهها و برنامه های در نظرگرفته خود در این حوزه پرداخت .

سایر اعضای شورای اسلامی شهر نیز با بیان نقطه نظرات ، دیدگاه ها و پیشنهادات خود آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری در خصوص برنامه های پیشنهادی اعلام کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.