به گزارش ایرنا دانش آموزان ، دانشجویان و دیگر اقشار مردم دزفول روز شنبه با برگزاری راهپیمایی از میدان وحدت این شهر تا مصلای امام علی(ع) با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر جنایات آمریکا علیه مردم ایران را محکوم کردند.
مردم شوش و شاوور نیز همزمان با سراسر کشور با برپایی راهپیمایی خشم و انزجار خود را از سیاست های استکبار به سرکردگی آمریکا نشان دادند.
حجت الاسلام عبدلرزاق عفری امام جمعه موقت شوش در جمع راهپیمایان بر تداوم استکبار ستیزی ملت ایران تاکید کرد و گفت:اقدام آمریکا علیه ملت ایران ناشی از ضعف و زبونی دولتمردان این کشور است چرا که توان مقابله با ملت ایران را ندارند.
مردم اندیمشک نیز به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار از میدان امام خمینی(ره) این شهر تا میدان راه آهن راهپیمایی کردند.
فرماندار شهرستان اندیمشک در سخنانی در جمع راهپیمایان با اشاره به سه رویداد مهم تاریخی در 13 آبان گفت: پشت این رویدادهای تاریخی یک تفکر عظیم ضداستکباری قرار داشت.
پیمان جهانگیری افزود:تفکر مبارزه با آمریکا نباید در جامعه کمرنگ شود و باید رویدادهای بزرگ 13 آبان برای جوانان و قشر دانش آموز تشریح شود.
وی بیان کرد: دشمنان ما هنوز به دنبال کمرنگ کردن تفکر انقلابی و ضد استکباری ملت هستند و باید در این زمینه هوشیار باشیم.
7280/6068/7281
خبرنگاران:مجتبی پناهی، زهرا دهقان ** انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.