پیمان جهانگیری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:این زائران در 45 موکب مستقر در محورهای مختلف اندیمشک و موکب مرکزی واقع در مقبره شهدای گمنام شهرستان مورد استقبال خادمان حضرت سید الشهدا علیه السلام و مسئولان قرار گرفته اند.
وی بیان کرد:صدها نفر از زائران کشورهای انگلستان، هند ، پاکستان ، آذربایجان و دیگر کشورها نیز در بدو ورود به شهرستان اندیمشک مورد استقبال قرار گرفته و به آنان خدمت رسانی شد.
جهانگیری اظهار کرد: استان های لرستان،خراسان رضوی، مرکزی،تهران،البرز،اصفهان و همدان بیشترین آمار زوار کربلای معلی در محور اندیمشک را شامل می شوند.
فرماندار اندیمشک افزود:ترافیک در محورهای مواصلاتی شهرستان اندیمشک کنترل شده و گروههای ویژه راهداری،نیروی انتظامی،پلیس راه ، هلال احمر،آتش نشانی و اورژانس برای امنیت و رفاه زائران در محورها مستقر و گشت زنی می کنند.
وی گفت:20 چادر امدادی از سوی هلال احمر شهرستان نیز در مسیر عبور زائران اربعین برپا شده است ضمن اینکه ایستگاههای صلواتی مردمی و اداری نیز در مسیرها به زوار خدمت رسانی می کنند.
فرماندار اندیمشک خاطرنشان کرد:ستاد اربعین اندیمشک متشکل از 9 کمیته تخصصی تا پایان سفر زائران کربلای معلی در مسیر رفت و برگشت شبانه روز آماده خدمت به عاشقان ائمه اطهار (ع) است.
پارسال بیش از 600 هزار نفر از زائران کربلای معلی در اندیمشک پذیرایی و اسکان شدند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.