به گزارش ایرنا عبدالله ویسی چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان در اهواز اظهار کرد: تیم ما دیگر جا برای باختن ندارد و فردا با تمام وجود در برابر سیاه جامگان ظاهر می شویم تا هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که از این پس باید امتیازات لازم را کسب کنیم تا وضعیت خود را در جدول بهبود دهیم افزود: بچه‌های تیمم در جام حذفی لیاقت‌ شان را به خوبی نشان دادند و قطعا در لیگ برتر می‌توانیم دوباره به روز‌های خوب ‌مان بازگردیم.
وی بازی تیمش مقابل سیاه جامگان را یک مأموریت ویژه برای بازیکنانش دانست و گفت: متأسفانه تیم ما تیمی بیروح و بی رمق است و بازیکنان ما در زدن ضربات آخر با مشکل مواجه هستند. بازیکنانم به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر نمی برند اما امیدوارم در مقابل سیاه جامگان وضعیت بهتری داشته باشیم.
ویسی با اشاره به این که با 2 برد شرایط‌مان خوب می‌شود افزود: در طول این هفته سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم و آن ها را از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار دهیم. متأسفانه تا به‌حال شرایط خوبی نداشتیم و من امیدوارم از این بازی شرایط‌‌مان بهتر شود.
وی علت نتیجه نگرفتن تیمش را مشکلات حل نشده سال قبل دانست و گفت: در ابتدای فصل مقداری پول به تیم تزریق شد اما در ادامه اوضاع بدتر شد و دیگر بچه‌ها آن اعتماد اول را نداشتند. ما در سه هفته‌ اول جایگاه بالایی داشتیم اما مشکلات مالی باعث شد که همه چیز خراب شود.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که اگر به نتایج کنونی تیمم قانع بودم هیچ ‌وقت دیگر مربیگری نمی‌کردم، افزود: وقتی که در فرودگاه، خیابان و اماکن عمومی مردم را می‌بینم شرمنده آن ها می‌شوم. سال گذشته من را نخواستند و با دروغ‌ هایی که گفتند باعث جدایی ام از استقلال خوزستان شدند وگرنه چه کسی دلش می‌خواهد از تیمی‌ که قهرمان شده، جدا شود؟ امیدوارم با حمایت‌هایی که در استان خوزستان از ما صورت می‌گیرد به جایگاه اصلی ‌مان برگردیم.
وی در پایان ضمن تبریک روز مربی، به خبرنگاران گفت: در بین مربیانی که با آنها کار کردم برای رسول کربکندی احترام خاصی قائلم و خودم را مدیون او می‌دانم اگر چه هم مربیان فوتبال کشور برای من قابل احترام هستند.
علیرضا مرزبان (سرمربی تیم سیاه جامگان)به علت دیر رسیدن تیمش به اهواز نتوانست در نشست خبری قبل از بازی استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان شرکت کند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سیاه جامگان از ساعت 17 فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر برگزار خواهد شد.
تیم استقلال خوزستان از ده بازی خود در لیگ برتر با کسب هفت امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.