به گزارش ایرنا این کمربندی سه کیلومتری در جاده طریق الحسین(ع) که از مسیرهای اصلی دسترسی به گذرگاه مرزی چذابه است واقع شده است.
سرهنگ رضا دولتشاهی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ادامه فعالیت وسایل و تجهیزات راهسازی در کمربندی بستان به دلیل ایجاد ترافیک خودروهای عبوری زائران به مصلحت نبود.
وی گفت: از سه راهی عبدالخان تا خروجی شهر بستان که جزو کمربندی بستان است یک طرفه است و مسیر بازگشت خودروها از داخل شهر بستان خواهد بود.
رییس پلیس راهور خوزستان در ادامه افزود: این محدودیت ترافیکی تا پایان بازگشت زائران اربعین حسینی از مسیر گذرگاه مرزی چذابه در 30 کیلومتری شمال غرب بستان اعمال خواهد شد.
به گزارش ایرنا بر اساس مصوبه کمیته زیرساخت اربعین خوزستان عملیات تعریض و بهسازی کمربندی بستان از یک ماه پیش شروع شده بود و طبق برنامه بنا بود این کمربندی پس از پایان تعریض و بهسازی به صورت (رفت و برگشت) زیر بار ترافیک قرار گیرد.
حرکت تدریجی کاروان های اربعین حسینی از 10 روز پیش به سمت گذرگاه مرزی چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز شروع شده و پیش بینی شده در روزهای آینده به اوج خود نزدیک شود.
بنا به اعلام مدیریت راهور خوزستان ، خوشبختانه با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر توسط زائران تاکنون گزارشی از حوادث رانندگی منجر به جرح یا فوت زائران گزارش نشده است.
6065 / 6037
خبرنگار: محمدرضا بنوره ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.