مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از پیشرفت ٧٧ درصدی پروژه تعمیر و بازسازی تاسیسات برق کارخانه گاز و گاز مایع 1000خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ابراهیم پیرامون در پنچمین جسله کارگروه پیگیری تعمیر و بازسازی تجهیزات و تاسیسات کارخانه گاز و گاز مایع ١٠٠٠ که با حضور مدیران و رؤسای ادارات عملیاتی برگزار شد بر لزوم اجر سریع تر این پروژه تاکید کرد.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت و اهمیت کار بخش قابل توجهی از اقدامات پیش بینی شده انجام گرفته و پیشرفت خوبی در اجرای پروژه حاصل شده و تمام نیروهای عملیاتی که مسئولیت اجرای این پروژه را به عهده دارند با تلاش شبانه روزی مشغول به انجام فعالیت هستند.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به سرعت کار و میزان پیشرفت ٧٧درصدی این پروژه امید است به زودی این فاز راه اندازی شود.

در ادامه این جلسه ادارات مرتبط با پروژه  از جمله نگهداری و تعمیرات در ٣ بخش برق، مکانیک و ابزار دقیق،  مهندسی و ساختمان در بخش کلید خانه، بارزسی فنی در رابطه با نظارت بر وسایل و ادوات فرایندی و ایمنی در ارتباط با الزامات HSE  گزارش دادند.

گفتنی است تأسیسات برق کارخانه گاز و گاز مایع ١٠٠٠ در حدود دو هفته پیش بر اثر نشت گاز دچار حریق و بخشی از اتاق فرمان برق و کابل های ابزار دقیقی آن دچار سوختگی جزئی شد که با تلاش خستگی ناپذیر همکاران خدوم شرکت کار بازسازی اداوات مربوطه از همان ساعات اولیه با جدیت شروع ومراحل پایانی خود را سپری می نماید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.