به گزارش ایرنا در پایان سومین روز از مسابقات وزنه برداری جام باشگاههای آسیا 2017 به میزبانی کره جنوبی، علی مکوندی پس از پیکار با حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت.
عصر روز سه شنبه رقابت های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا در دسته 85 کیلوگرم از سر گرفته شد و علی مکوندی و افشین طاهری 2 وزنه بردار تیم مناطق نفتخیز جنوب به مصاف رقبای خود رفتند.
علی مکوندی در حرکت یک ضرب برای بار اول وزنه 146 کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکات دوم و سوم از بالای سر بردن وزنه های 151 و 152 کیلوگرم باز ماند و در جایگاه چهارم حرکت یکضرب قرار گرفت.
مکوندی در حرکت 2 ضرب در حرکات اول و دوم با بالای سر بردن وزنه های 184، 190 کیلوگرم و در نهایت با مهار وزنه 199 کیلوگرم در حرکت سوم با مجموع 345 کیلوگرم توانست جایگاه نخست حرکت دو ضرب و مجموع این دسته را از آن خود کند.
همچنین افشین طاهری دیگر وزنه بردار تیم مناطق نفتخیز جنوب در این دسته نیز توانست در حرکت یکضرب وزنه های 136 و 142 کیلوگرم را بالای سر ببرد و در حرکت سوم در مهار وزنه 146 کیلوگرم موفق نبود و در نهایت در یکضرب در جایگاه پنجم قرار گرفت.
طاهری در 2 ضرب نیز در حرکت اول نتوانست وزنه 155 کیلوگرم را بالای سر ببرد ولی در حرکات دوم و سوم با مهار وزنه های 162 و 171 کیلوگرم در جایگاه ششم حرکت دو ضرب و با مجموع 313 کیلوگرم در جایگاه ششم این دسته از رقابتها قرار گرفت.
پیش از این نمایندگان وزنه برداری کشورمان یک طلا، یک نقره و یک برنز کسب کرده بودند.
9879/6068
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.