سید راضی نوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار اخیر وی با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت:دکتر قاضی زاده هاشمی نیز از وضعیت امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان شوش ابراز نارضایتی کرده و در این راستا با اختصاص 40 تخت بیمارستانی به تنها بیمارستان شوش موافقت کرد.
وی اشغال 100 درصدی تخت های بیمارستان نظام مافی شوش را یکی از مشکلات جدی این شهرستان در حوزه درمان برشمرد و گفت:بیمارستان نظام مافی شوش برای جمعیتی بیش از 200 هزار نفر تنها 120 تخت فعال دارد که جوابگوی نیاز بیماران مراجعه کننده نیست.
وی با بیان اینکه به دلیل ضریب اشغال 100 درصدی تخت در تنها بیمارستان شوش تعدادی از بیماران نیازمند بستری در بخش اورژانس نگهداری می شوند گفت: با موافقت وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و افزایش 40 تخت تعداد تخت های بیمارستانی در شوش به 160 تخت افزایش خواهد یافت.
نوری همچنین از پیگیری برای تکمیل بیمارستان نیمه کاره 164 تختخوابی تامین اجتماعی شوش خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تکمیل و بهره برداری از بیمارستان در دست ساخت تامین اجتماعی شوش و افزایش تعداد تخت های بیمارستان نظام مافی ، تعداد تخت های بیمارستانی در این شهرستان به رقم 400 تخت که نیاز فعلی شوش است نزدیک شود.
وی همچنین وضعیت امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق روستایی شهرستان شوش را مطلوب ندانست و گفت:کمبودهای بهداشتی و درمانی مناطق روستایی شوش به اطلاع وزیر بهداشت و درمان رسید.
شهرستان شوش با 210 هزار نفر جمعیت دارای 220 روستاست.
7280
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.