در نهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان ۲ سمینار تخصصی و ۶ کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سمینار تخصصی "ساخت داخل و تشریح فعالیت های پژوهش و فناوری" در روز نخست و سمینار تخصصی "تشریح سامانهEP " و "کارگاه مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران" در روز دوم نمایشگاه از ساعت 9  و 30 دقیقه تا 12 برگزار می شود.

5 کارگاه آموزشی نیز از سوی شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (OICO ) در چهار روز نمایشگاه از ساعت 14 الی 17  برگزار می گردد.

این 5 کارگاه توسط مدیریت آموزش های تخصصی، تحقیق و توسعه شرکت اُیکو برنامه ریزی شده است؛ با توجه به اینکه صنعت راه اندازی در کشور نوپا است و عملیات پیش راه اندازی و راه‌اندازی در صنایع نفت و گاز یکی از حساس ترین مراحل انجام پروژه ها می باشد، هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی، معرفی بیشتر این صنعت به علاقمندان است.

عناوین این کارگاه ها شامل "تجربیات راه اندازی در طرح توسعه میدان نفتی آذر"، "انجام عملیات راه اندازی و بهره برداری No Flaring و تقویت فشار"، "آشنایی با متدلوژی OPERCOM در پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی" ، " آشنایی با سیستم ICAPS " و "فعالیت های HSE در زمان بهره برداری و تعمیرات" است.

نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان از روز پنجشنبه 11 آبان به مدت 4 روز در محل دایمی نمایشگاه های اهواز برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.