صادق سلامت شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص حادثه انفجار گاز در کوی رمضان اظهار کرد: تاکنون جسد یک زن و یک مرد از زیر آوار توسط امداد رسانان خارج شد.
وی گفت: طبق گفته های محلی امکان وجود یک نوزاد در زیر آوار همچنان وجود دارد که بر همین اساس مأموران درحال آواربرداری از کل ساختمان هستند.
وی با اشاره به اینکه در این حادثه پنج نفر نیز مصدوم شده اند افزود: سه مصدوم توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی اعزام و 2 مصدوم نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند.
سلامت تصریح کرد: سه تیم آواربرداری شامل 12 نفر از امدادگران هلال احمر و یک تیم واکنش سریع شامل چهار نفر، یک خودروی نجات، سه دستگاه آمبولانس و دو قلاده سگ زنده یاب توسط هلال احمر خوزستان به محل اعزام شدند.
انفجار گاز جمعه شب در منطقه منبع آب اهواز سبب تخریب یک واحد مسکونی دو طبقه تا 99 درصد و تخریب قسمی از یک منزل مسکونی ویلایی شد.
کوی منبع آب اهواز از نخستین هسته های حاشیه‌نشینی این شهر در حوزه استحفاظی منطقه 7 شهرداری است و در شرق اهواز واقع شده است.
دوشنبه هفه جاری نیز بر اثر سقوط یک تخته سنگ در این منطقه دو واحد مسکونی تخریب که در اثر آن 2 کودک 5و 6 ساله جان خود را از دست دادند.
6064
خبرنگار: ندا رضا پور** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.