به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مهندس فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز روز دوشنبه اول آبانماه در نشستی به بررسی راهکارهای افزایش تعامل و همکاری میان دو شرکت پرداختند.

در این نشست  عالی پور به خدمات مناطق نفت خیز جنوب به شرکت آبفا اهواز اشاره کرد و اظهار داشت:​ با توجه به این که وظیفه اصلی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون تولید نفت و گاز است اما آب آشامیدنی و صنعتی مناطق اداری، مسکونی و صنعتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز و مارون را نیز تامین می کند که اعتقاد داریم وظایف تخصصی را باید دستگاه های مسئول بر عهده بگیرند.

در این نشست کریمی، فرسودگی و قدمت بالای شبکه و انشعاب های غیر مجاز را از عوامل مهم کاهش کیفیت و کمیت آب اهواز عنوان کرد و گفت: برای بهبود وضعیت آب اهواز نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی از جمله شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هستیم.

وی افزود:​ در خصوص شبکه فاضلاب نیز به دلیل فرسودگی و همچنین مسطح بودن شهر اهواز مشکلاتی وجود دارد که به این منظور شبکه جدید فاضلاب توسط مشاور طراحی شده و در مرحله مناقصه برای انتخاب پیمانکار است.

کریمی از مشارکت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اجرای پروژه های آب و فاضلاب اهواز بویژه پروژه شبکه فاضلاب شرق اهواز قدردانی کرد.

در این نشست که برخی از مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت آبفا اهواز حضور داشتند در خصوص قراردادها و توافقات جاری میان دو شرکت بحث و تبادل نظر شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775077
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.