مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت در حاشیه ی مراسم افتتاح سلامتکده طب ایرانی در آبادان، گفت: به دنبال آن هستیم که طب ایرانی را در کشور توسعه بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود خدادوست اظهار داشت: استفاده از ظرفیت طب ایرانی جزیی از زندگی و باور مردم شده است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: مردم این روزها علاقمند هستند که برای ارتقای سلامت و درمان خود از طب ایرانی استفاده کنند و ما وظیفه داریم تا دسترسی آنها را به خدمات ایمن این طب را راحت‌تر کنیم.

مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در حال حاضر 18 دانشگاه علوم پزشکی کشور به تربیت متخصصین طب ایرانی مشغول هستند.

وی بیان کرد: 40 سلامتکده طب ایرانی در کشور تحت نظارت دانشگاه‌های علوم پزشکی فعال هستند که البته این تعداد پاسخگوی نیاز مردم نیست. به دنبال آن هستیم که با استفاده از متخصصان طب ایرانی و پزشکان دوره‌دیده این طب را توسعه داده و از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.

خدادوست به افتتاح نخستین سلامتکده طب ایرانی در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت: این سلامتکده توسط بخش خصوص و با حمایت دانشکده علوم پزشکی آبادان افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخش خصوصی به دنبال سرمایه‌گذاری در این حوزه باشد، دانشگاه‌های علوم پزشکی آمادگی تامین نیروهای تخصصی را دارند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.