مدیر کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان ماهشهر، گفت: مددکاران شهرستان ماهشهر بطور متوسط به ۴۰۰ خانواده تحت حمایت این نهاد رسیدگی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قیصر کُرد گفت: بیش از ۳۶۰۰خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهشهر می باشند که به طور متوسط هر مددکار ۴۰۰ پرونده را رسیدگی می کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر در ادامه گفت: یکی از رویکردهای اصلی این نهاد توانمندسازی فرهنگی مددجویان تحت حمایت است.

وی در ادامه افزود: سعی شده تمام فعالیت ها و اقدامات با پیوست فرهنگی انجام شود. چرا که معتقدیم تکریم مددجویان تحت حمایت از مهمترین وظایف امدادگران است و توانمندسازی مددجویان با ارائه خدمات دارای پیوست فرهنگی باعث سهولت در رفع مشکلات خانواده های آنان می شود.

کُرد با اشاره به اینکه هر مددکار به طور متوسط ۴۰۰ پرونده مددجویی را مورد بررسی قرار می دهد، افزود: این امر نشان دهنده اهمیت ویژه حوزه مددکاری در رویکردهای جدید این نهاد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲۵۳۲۵۸۰۰۰۰ریال کمک معیشت دریافت نموده اند، گفت: علاوه بر خدمات کمک معیشت خدمات درمان، عمران، فرهنگی، اشتغال و خودکفایی از دیگر خدمات به مددجویان می باشد.

کُرد با اشاره به اینکه وضعیت عمومی مددجویان همواره از سوی مددکاران این نهاد پیگیری می شود،یادآور شد: خدمات مشاوره از دیگر اقدامات و فعالیت های این نهاد برای مددجویان تحت حمایت می باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.