سومین جلسه شورای پایایی منطقه ای شبکه برق خوزستان با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و به میزبانی نیروگاه خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در ابتدای این جلسه، حسین خانی مدیرعامل نیروگاه خرمشهر گزارشی از عملکرد نیروگاه در تابستان سال 96 ارایه داد. سپس محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان ضمن تشکر ازمدیرعامل نیروگاه خرمشهر بابت میزبانی جلسه بر حضور مستمر، فعال و منظم اعضا در جلسات شورا تاکید و از زحمات همکاران در بخش های تولید ، انتقال و توزیع که با همکاری ، تلاش و کوشش خود تابستان سالِ جاری را با حداقل خاموشی با موفقیت سپری کردند ، قدردانی کرد.

در ادامه دستور کار جلسه در خصوص اجرایی نمودن دستور العمل صلاحیت فنی نیروهای تعمیرات و همچنین هماهنگی واحدهای مختلف در انجام برنامه های PM (تعمیرات دوره ای) و خاموشی های مورد نیاز و همپوشانی آنها در سطوح مختلف بحث و تبادل نظر شد و تصمیم های لازم اتخاذ گردید.

شایان ذکر است، « شوراهای پایایی منطقه‌ای» به عنوان بازوی اجرایی و مشورتی « شورای پایایی شبکه برق کشور» در مناطق مختلف، نقش مهمی در راستای اجرای هر چه بهتر وظایف و مسئولیت‌های این شورا برعهده دارند که رسالت این شورا، دستیابی به سطح قابل قبول پایایی در حوزه عملکرد این شرکت، در استان های خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد می‌باشد.

این جلسه با حضور مدیران عامل نیروگاه خرمشهر، شرکت های توزیع خوزستان، اهواز و نمایندگان نیروگاههای خصوصی و دولتی و معاونان بهره برداری و برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.