جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه اتویوس اسکانیا و کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ "سید محمد صالحی" در بیان جزئیات این خبر افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با کنترل خودروهای‌عبوری،موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه اتوبوس اسکانیا حامل بار قاچاق در محور مواصلاتی اندیمشک–خرم آباد شدند.

وی افزود: در بازرسی از بار این خودرو تعداد زیادی لوازم خانگی و آشپزخانه، قطعات خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، هدفون گوشی تلفن همراه، 3 دستگاه اسکوتر و مقادیر زیادی مغز گردو و بادام فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

صالحی گفت : کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.