به گزارش ایرنا دو تیم فولاد و سایپا روز پنجشنبه در هفته دهم از سری رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
تیم فولاد خوزستان که از 9 بازی خود 15 امتیاز کسب کرده بود و در هفته های اخیر نتایج نسبتا خوبی به دست آورده بود می توانست پیروزی برابر سایپا را به دست آورد اما با 10 نفره شدن در این بازی نتوانست به این مهم برسد.
در این دیدار تیم فولاد خوزستان با ترکیب حامد لک، ایوب والی، میلاد بدرقه، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، فرشاد جانفزا، سینا مریدی(78- آرش افشین)، امیر زلیکانی(81- حمید گلزاری)، ایمان مبعلی(69- احمد عبدالله‌زاده)، نوید عاشوری و عبدالله ناصری به میدان رفت.
همچنین محمدرضا اخباری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد دانشگر، دانیال ماهینی(46- سید احمد مهدی‌زاده)، امید خالدی، روزبه شاه‌علی‌دوست، رضا اسدی، حامد شیری(67- رضا جعفری)، آرش رضاوند، علی قلی‌زاده و محمد عباس‌زاده(87- محمد سلیمانی) ترکیب تیم سایپا را تشکیل می دادند.
در دقیقه 60 بازی فرشاد جانفزا از پاسخ در عرض عبدالله ناصری به خوبی استفاده کرد و گل فولادی ها را به ثمر رساند.
در دقیقه 70 در محوطه جریمه توپ به دست علی اصغر عاشوری برخورد کرد که داور نقطه پنالتی را نشان داد که در ادامه محمد عباس زاده از این موقعیت به خوبی استفاده کرد و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.
در نیمه اول بازی فولادی ها حاکم بر میدان بودند و چندین موقعیت خوب گلزنی داشتند که نتوانستند به خوبی از آن ها استفاده کنند.
در نیمه دوم تیم سایپا توپ و میدان را بهتر در اختیار داشت و اخراج بازیکن تیم فولاد خوزستان باعث شد که سفیدپوشان سایپا صاحب موقعیت های فراوان گلزنی شوند که سنگربان فولاد مانع این کار شد.
عبدالله کرمی، مدافع فولاد و مهدی ترابی، مهاجم سایپا محرومان این مسابقه بودند.
در این دیدار پیمان شیرزادی بازیکن فولاد و محمد دایی مربی تیم سایپا از داور کارت قرمز دریافت کردند و نیز میلاد بدرقه، علی اصغر عاشوری و امید خالدی کارت زرد گرفتند.
تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب 16 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.