مراسم روز ایمنی و پدافند غیرعامل با حضور سرپرست منطقه اهواز ,معاونین, روسای واحدها و رئیس ناحیه اندیمشک و کارکنان امروز (دوشنبه 24مهرماه) در محل انبار نفت نظامیه اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، داریا اخگر سرپرست منطقه اهواز در این مراسم با گرامی داشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم و همچنین گرامیداشت ایام اربعین حسینی (ع) امنیت و آسایش را حاصل جانبازی شهدای عزیز و والامقام دانست و به روح حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر درود فرستاد.

وی از هفتم مهرماه که روز ایمنی و به تعبیری گرامیداشت حرفه ایثارگری و نوع دوستی یاد کرد و یاد آور شد با توجه به همزمانی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با روز ایمنی مراسم با تاخیر انجام شد.

اخگر گفت: فرهنگ ایمنی اعم از فردی گروهی تعطیل بردار نیست و ایمنی عین زندگی برای افراد جامعه است وی در ادامه افزود: باید دانست فرهنگ ایمنی مسائلی چون آموزش با نگرش و انگیزه را در بر می گیرد و اقدامات مثبتی در سازمان به جا می گذارد.

وی برفراگیری آموزش ایمنی و خطرات به خصوص در تاسیسات های نفتی تاکید کرد و آموزش بیش از ۲۰۰۰ راننده نفتکش و جایگاه داران را توسط  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز از افتخارات این منطقه دانست .

اخگر گفت: ایمنی در صنعت نفت و به موزات آن در شرکت ها به اعتبار نقش آفرینی حیاتی خود در فرآیند اقتصاد کشور و  حساسیت و ارزش ثانیه ها در تولید و توزیع فرآورده های نفتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی در پایان تداوم ایمنی و امنیت با همکاری همه واحدها و زنجیره ایمنی – حراستی- عملیاتی- مهندسی – بسیج – و کنترل کیفی و آموزش - مالی – اداری را خواستار شد و همه از کارکنان که به نوعی در حیطه امنیت نقش دارند تشکر کرد.

در این مراسم از واحدهای برتر و کارکنان منطقه با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.