محسن بیرانوند عصر یکشنبه در‌حاشیه این نشست در‌گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار‌کرد:در این نشست مسائل و مشکلات شبکه زیر ساخت،شبکه‌ همراه و ‌پاره ای دیگر از مشکلات بخش‌ مخابراتی در ایذه، با حضور مدیرعامل مخابرات خوزستان بررسی شد که‌ مصوبات خوبی داشت.
وی گفت: توسعه شبکه تلفن همراه، تقویت پهنای باند شبکه های اینترنت پر سرعت ، بررسی مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در بخش ها و روستاهای تابعه ایذه با توجه به اختصاص اعتبارات لازم برای توسعه شبکه مخابرات را مهمترین مسائل و مشکلات حوزه مخابرات در شهرستان ایذه بیان‌ کرد.
بیرانوند با اشاره به اینکه ایذه یکی از تنها 2 شهرستان خوزستان است که در بحث فیبر نوری، سوییچ نیست افزود: اتصال فیبر نوری شهرستان ایذه از قلعه خواجه اندیکا به پیان در این جلسه در دستور ‌کار قرار گرفت و شرکت مخابرات موافقت اجرا را اعلام کرد که‌ پس از اتصال این خط فیبر‌نوری، دیگر شاهد قطعی در دیتا و‌ شبکه ی تلفن همراه ایذه نخواهیم بود.
فرماندار ایذه در ادامه از راه‌اندازی نسل چهارم اینترنت همراه اول (4G) در شهر دهدز خبر داد و گفت: با نصب تجهیزات به زودی مشترکان تلفن همراه این شهر از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه بهره مند خواهند شد.
بیرانوند اضافه‌کرد: در این‌جلسه مقرر شد پیگیری لازم برای راه اندازی تجهیزات 3G نقاط پرجمعیت روستایی شهرستان از قبیل پشت پیان ، ده حوض و جواد سعیدی بخش سوسن، روستاهای سادات حسینی و مناطق محدوده دنباله رود انجام و دربرنامه نصب قرار گیرد.
وی در خصوص مشکلات شبکه های gsm روستایی گفت: برای سهولت در ارتباط تلفنی و‌ اینترنتی تجهیزات شبکه همراه اول با سایت‌های gsm روستایی تعویض و‌تجهیز می شوند که پس از آن شاهد اختلالات در برقراری ارتباط تلفنی و‌ نبود اینترنت در مناطق روستایی دور افتاده نخواهیم بود.
7161/ 6037
خبرنگار: مهسا نوروزی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.