به گزارش ایرنا حجت الاسلام غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر در مصلای امام خمینی (ره) این شهر در واکنش به تهدید های اخیر ترامپ علیه ایران گفت: ترامپ رئیس جمهوری ابله آمریکا چیزی جز دست نشانده ای از صهیونیست ها نیست.
وی گفت تاریخ نشان می دهد که روسای جمهوری آمریکا در طول تاریخ حسب ظاهر صاحب الختیار بودند در صورتی که پشت همه سیاست های این کشور صهیونیست ها و هم پیمانان آنها بودند.
امام جمعه بندرماهشهر ادامه داد: ما هیچگاه انتظار نداشتیم آمریکا توافقنامه برجام را نقض نکند ولی فکر نمی کردیم که اینگونه آشکارا نقض کند.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره تأکید داشتند آمریکا و هم پیمانانش قابل اعتماد نیستند و دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران هستند و دولتمردان ما نباید از این موضوع غافل شوند.
حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه خواستار پاسخ دندان شکن دولتمردان به اظهارنظر آینده ترامپ در رابطه با موضوع برجام شد و گفت: همانطور که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله (حفظ الله) بیان داشتند آمریکا و هم پیمانانش منطقی جز زور ندارند.
خطیب جمعه بندرماهشهر افزود:اگر اقتصاد مقاومتی که مطالبه جدی مقام معظم رهبری است، محقق شود و بر ظرفیت های داخلی تکیه شود استکبار هیچ غلطی نمی تواند بکند چرا که ایران اسلامی قدرتمند تر از قبل بوده و سیاست های استکبار نیز در منطقه در حال افول است.
حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: وظیفه نیروی های امنیتی حفظ امنیت کشور است و برای ایجاد امنیت همه باید تلاش کنیم.
وی در پایان با متمایز دانستن نیروی های مسلح کشور در بین سایر کشورهای دنیا، خاطرنشان کرد: آنچه نیروی های مسلح کشورمان را ازنیروی های مسلح سایر کشورهای دنیا متمایز می کند، ایمانشان است.
9858/6064
خبرنگار: آمنه محتشمی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.