به گزارش ایرنا عبدالله ویسی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به خوبی می دانیم که امتیاز گرفتن از این دیدار برای ما بسیار ارزشمند است لذا باید تمرکز لازم را در زمین داشته باشیم و در برابر حریفی همچون پرسپولیس کمتر اشتباه کنیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که بازیکنانم با تمام وجود در میدان حاضر می شوند و از انگیزه بالایی برای برد در این بازی برخوردارند افزود: قطعا تیم ما نسبت به پرسپولیس از مهره های ضعیف تری برخوردار است اما با این وجود ما در خانه خودمان بازی می کنیم و این نکته مثبتی برای ما به شمار می رود.
وی به افت روحی و روانی تیم پرسپولیس پس از شکست در جام باشگاه های آسیا اشاره کرد و گفت: پرسپولیس شکست سنگینی مقابل الهلال متحمل شد که در روحیه بازیکنان این تیم قطعا اثرگذار خواهد بود این درحالی است که بازیکنان ما همیشه مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال انگیزه بالایی دارند.
ویسی گفت: نباید تصور کرد که شرایط جدول بر نتیجه بازی ها اثرگذار خواهد بود زیرا اگر این چنین بود دیگر نیازی نبود تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا با رقبای خود بازی کنند چون از پیش برنده بودند.
وی گفت: سعی می کنیم بازی‌های گذشته را فراموش کنیم و نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم.
وی عنوان کرد: در بازی فردا هر چند میثم دورقی و وحید شیخ ویسی دو یار کلیدی خود را به علت مصدومیت و نامداری و دلفی را به دلیل همراهی تیم ملی نوجوانان در جام جهانی در اختیار نداریم اما برای بردن تلاش می کنیم و قطعا تیمی نتیجه می‌گیرد که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند.
سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص طالب ریکانی و حکیم نصاری دو بازیکن محروم این تیم هم گفت: این دو بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داده ایم تا در مورد آن ها تصمیم گیری کنند.
وی اضافه کرد: در هر صورت این دو بازیکن در بازی فردا حضور نخواهند داشت.
وی با بیان این که در تیم ما هیچ چیز مشخص نیست و اوضاع منظم نیست گفت: ما در این فصل 20 تغییر در ترکیب تیم داشتیم و قطعا نیاز به زمان داریم تا دوران بازسازی را به خوبی انجام دهیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران عصر روز پنجشنبه 20 مهرماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.