مجتبی کبابی روز چهارشنبه پس از شکست تیمش مقابل رعد پدافند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متاسفانه به طور غیر قانونی و بدون هماهنگی با ما کشتی گیران سربازمان را در اختیار تیم حریف قرار می دهند این در حالی است که آن ها با ما قرارداد داشتند و در دوران رفت برای دانشگاه پیام نور به روی تشک رفتند.
سرمربی تیم دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: خلیلی و علیزاده اگر چه سرباز هستند اما دو کشتی گیر مازاد محسوب می شدند به همین دلیل پیش از آغاز رقابت ها این دو نفر را جذب کردیم.
وی افزود: متاسفانه مسئولان تیم حریف شبانه به نزد کشتی گیران ما آمده اند و مانع بازی کردن آن ها شدند که این حرکت بسیار زشت است.
وی در ادامه با اظهار ناراحتی از قضاوت داوران این دیدار گفت: داوران بازی با قضاوت مشکوک خود به صورت علنی سه کشتی گیر ما را بازنده اعلام کردند در حالی که همگی افراد حاضر در سالن اذعان داشتند که حق کشتی گیران ما برد بود به همین علت از طریق نامه نگاری شکایت خود را به فدراسیون اعلام کردیم.
کبابی ادامه داد: با وجود این که بازی ها در ایذه برگزار می شد و به نوعی ما میزبان بودیم اما در روز روشن دست حریف را به نا حق به عنوان تیم برتر بالا بردند.
وی گفت: بسیاری از بچه های ما جوان بوده و اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کردند اما داوران با قضاوت اشتباه سر تیممان را بریدند.
وی با اشاره به این که قطعا ما پیروز این بازی بودیم اما نمی خواستند یک تیم خوزستانی نتیجه لازم را بگیرد افزود: پیش از شروع مسابقات زحمات بسیاری کشیدیم و با سختی های فراوان تیم پیام نور را روانه مسابقات کردیم اما این نوع رفتار با ما مناسب نیست.
سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: در مسابقات دور رفت با وجود این که تیم ما برای پیکار با تیم رعد به تهران عزیمت کرد اما آن ها در میدان حاضر نشدند و طبق قانون می بایست بازی با نتیجه 8 بر صفر به سود ما به پایان برسد زیرا هر تیم دارای 8 کشتی گیر است اما در عین ناباوری و این که بخواهند تیم تهران را به مرحله فینال راه دهند نتیجه آن بازی را 5 بر صفر به سود ما محسوب کردند که این امر در واقع دور زدن قانون است.
وی در پایان گفت: از عملکرد کشتی گیرانم در این دیدار بسیار راضی هستم چرا که آن ها به خوبی بر روی تشک حاضر شدند و در مقابل ملی پوشان تیم رعد پدافند نمایش فوق العاده ای داشتند.
دیدار بین دو تیم دانشگاه پیام نور خوزستان و رعد پدافند تهران با احتساب 6 بر 2 به سود رعد پدافند به پایان رسید.
نتایج انفرادی دیدار تیم های رعد پدافند و دانشگاه پیام نور به شرح ذیل است:
59 کیلوگرم: مهدی قادری به دلیل عدم حضور بازی را به علیرضا شکوهی واگذار کرد
66 کیلوگرم: محمد نوربخش – احمدرضا مختاری (10- 1)
71 کیلوگرم: مجید خلیلی – هدایت کبیری (4- صفر)
75 کیلوگرم: سیاوش دوستداریان – سید محمد عربی (4- 3)
80 کیلوگرم: امیر شریعتی – مهرداد بهرامی (2- 10)
98 کیلوگرم: صمد کاظمی، برنده – حسن آریایی نژاد (6- 6)
130 کیلوگرم: آرمان نظری، برنده – شایان عظیمی (5-5 )
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.