میثم دورقی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدفمان در این بازی کسب 3 امتیاز بود اما در 20 دقیقه همه چیز را واگذار کردیم و هنوز در شوک هستیم.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان افزود: ما به خوبی شروع کردیم و حتی می توانستیم در پنج دقیقه ابتدایی بازی به پرسپولیس گل بزنیم اما بر اثر کم دقتی توپ ما وارد دروازه آن ها نشد. در ادامه بر روی یک غفلت دروازه ما باز شد و هر چه کردیم نتوانستیم به بازی برگردیم.
وی ادامه داد: با گلی که دریافت کردیم شیرازه تیم از هم پاشید و 2 گل دیگر خوردیم اما در ادامه به خود آمدیم و یکی از گل ها را جبران کردیم.
دورقی افزود: با شروع نیمه دوم توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفتیم و چند موقعیت گل بر روی دروازه پرسپولیس خلق کردیم که توپ های ما وارد دروازه نشد. هر چند حریف تیمی قدرتمند و از بازیکنان خوبی برخوردار است اما تصور نمی کردیم سه گل دریافت کنیم.
وی ضمن عذرخواهی از هواداران با بیان اینکه قول می دهیم در بازی های آینده جبران کنیم عنوان کرد: در این دیدار بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم و این موضوع به تیم ما لطمه وارد کرد. بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در کنار هم بازی میکنند لذا برای هماهنگی بهتر به زمان بیشتری نیاز داریم.
کاپیتان استقلال خوزستان عنوان کرد: با حضور عبدالله ویسی تیم ما در آینده شرایط بهتری خواهد داشت و سعی می کنیم با نتایجی که کسب خواهیم کرد جایگاه خود را در جدول ترقی دهیم.
دیدار بین 2 تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته نهم رقابت های لیگ برتر با شکست سه بر یک استقلالی ها به پایان رسید.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 7 امتیاز در مکان پانزدهم قرار دارد.
6068
خبرنگار:محمد شاکری ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.