به گزارش ایرنا سرهنگ نادر سهیلی شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خرمشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی در خرشمهر افزود:شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است و قشرهای مختلف مردم نیز با همراهی پلیس برای ارتقای امنیت جامعه تلاش می کنند.
وی ترخیص وسایل نقلیه توقیفی، دیدار مردمی در حسینیه ها، مساجد، مدارس و کلانتری های شهرستان خرمشهر و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را از برنامه های هفته ناجا در خرمشهر نام برد و اظهارکرد:نیروی انتظامی خرمشهر در تلاش است تا احساس امنیت را بین مردم گسترش دهد.
سرهنگ سهیلی گفت:از وظیفه های حکومت اسلامی تامین رفاه و امنیت، همچنین برقراری عدالت اجتماعی است و نیروی انتظامی یکی از مهمترین رکن های تامین امنیت و پاسداری از مرزهای کشور به شمار می آید.
امام جمعه خرمشهر نیز در این آیین گفت:امنیت،از مهمترین نعمت هایی است که خداوند به یک جامعه عنایت می فرماید و نشاط، بالندگی، حرکت و همبستگی در سایه سار امنیت اتفاق می افتد.
حجت الاسلام سیدنبی موسوی افزود:به برکت نیروهای مسلح امنیت کامل در کشور حاکم است و دشمن نمی تواند به کشور آسیبی برساند.
فرمانده مرزبانی خرمشهر نیز به در پیش بودن ایام اربعین حسینی و عبور هزاران نفر از زائران عتبات عالیات از مرز شلمچه خرمشهر به کشور عراق اشاره کرد و گفت:در بحث امنیت زائران اربعین در ایران و عراق جای نگرانی نیست.
سرهنگ منصور رضا عزیزی افزود: در بخش امنیت مرز خرمشهر برای تردد زائران اربعین، پیش بینی ها و تدابیر لازم امنیتی اتخاذ شده است.
وی اظهارکرد:کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی را دارند حتما با مدارک مورد نیاز به مرز شلمچه مراجعه کنند و از خروج افرادی که فاقد گذرنامه و روادید اربعین حسینی باشند جلوگیری می شود.
در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خرمشهر معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر و اعضای شورای تامین این شهرستان حضور داشتند.
در این آیین از خانواده های شهدای ناجا در خرمشهر،چند نفر از کارکنان بازنشسته و تعدادی از نیروهای ساعی نیروی انتظامی و مرزبانی خرمشهر با اهدای لوح تقدیر شد.به گزارش ایرنا، هفته نیروی انتظامی همه ساله و در سراسر کشور از ۱۴ مهر آغاز و برنامه های مختلفی در این هفته با محوریت گزارش عملکرد و تبیین فعالیت های این نیرو برای مردم برگزار می شود.
3015/ 6037
خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.