به گزارش ایرنا، دیدار برگشت بین دو تیم پیام نور خوزستان و سینا صنعت ایذه بر خلاف هماهنگی های به عمل آمده روز 12 مهرماه در تهران برگزار می شود.
با توجه به میزبانی تیم پیام نور خوزستان در بازی برگشت و نبود سالن مناسب در اهواز برای رویارویی با تیم سینا صنعت ایذه، مقرر شد که این بازی روز 18 مهرماه در شهرستان ایذه برگزار شود اما به دلیل عدم برنامه ریزی مناسب این دیدار روز 12 مهرماه در سالن شهدای هفت تیر تهران برگزار می شود.
دیدار دور رفت بین دو تیم خوزستانی حاضر در گروه دوم لیگ برتر کشتی فرنگی با برتری هفت بر یک تیم سینا صنعت ایذه به پایان رسید حال باید دید شاگردان مجتبی کبابی (سرمربی تیم پیام نور) در بازی برگشت چه نتیجه ای کسب خواهند کرد.
در سوی مقابل تیم سینا صنعت ایذه که به تازگی دو بازیکن ارمنستانی و گرجستانی را جذب کرده است به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها است تا بار دیگر حضور در رقابت های باشگاه های جهان را تجربه کند.
مراسم وزن‌کشی دیدار نخست گروه دوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور بین دو تیم پیام نور و سینا صنعت ایذه عصر امروز سه شنبه در تهران برگزار می‌شود.
دیدار بین 2 تیم پیام نور خوزستان و سینا صنعت ایذه در حالی ساعت 18 عصر فردا چهارشنبه در سالن شهدای 7 تیر تهران برگزار می‌شود که تماشاگران خوزستانی علاقه مند به کشتی از دیدن این بازی محروم هستند.
6002خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.