اسماعیل رحمانی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از این ستاد به عنوان کلینیک صنعتی نام برد و افزود:این کلینیک صنعتی متشکل از مشاوران و متخصصان صنعت استان خوزستان است،که با هدف عارضه یابی، آسیب شناسی و پشتیبانی از واحدهای تعطیل، نیمه تعطیل و فعال ناحیه صنعتی شهرستان گتوند راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد:این کلینیک برای برون رفت واحدها از مشکلات و نیز ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات واحدها و ارتقای بهره وری به واحدهای صنعتی مشکل دار مشاوره ارائه می کند.
مدیرناحیه صنعتی شهرهای شوشتر و گتوند ادامه داد:این کلینیک 17 کارگروه ازجمله کارگروه موانع و مشکلات مالی، تامین، اجتماعی، مالیاتی، فروش، به روز رسانی ماشین آلات وانرژی دارد، که در روزهای گذشته کارگروه ها فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کردند.
رحمانی پور با بیان اینکه ناحیه صنعتی شهرستان گتوند از زیرساخت های مناسبی برخوردار است، از حمایت و پیگیری های مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان،فرماندار و نماینده مردم شهرهای شوشتر و گتوند در مجلس در جهت رفع مشکلات این ناحیه صنعتی تشکر و قدردانی کرد و گفت: مشکل بازار فروش، بدهی واحدها به بانک ها، کمبود منابع مالی ومشکل سرمایه در گردش از علل اصلی تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی است، که تلاش خود را برای رفع مشکلات،راه اندازی و توسعه واحدهای صنعتی بکار بسته ایم.
به گزارش ایرنا ناحیه صنعتی گتوند با هدف اشتغالزایی، رونق کسب و کار و توسعه شهرستان در زمینی به مساحت 24 هکتار بنا شده و 20 واحد صنعتی در بخش های مختلف در این ناحیه وجود دارد.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، سماله، صالح شهر ، ترکالکی، جنت مکان و نیز 45 روستا است.
7467/6068
خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.