به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز جمعه در آیین رزه حماسی نیروهای مسلح به مناسبت 31 شهریور ماه و نخستین روز از هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ملت شریف ایران در چنین روزی در سال 1359 با اقدام غیرمعمول رژیم بعث عراق به تحریک اربابانش وتجاوز دشمن به خاک کشورمان مواجه شدند.
وی افزود: اگرچه این جنگ تحمیلی خسارت های جانی و مالی برای ایران اسلامی به دنبال داشت اما در نهایت ملت ما بود که با رشادت های رزمندگان خود پیروز میدان شد.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: یاد تمامی مجاهدت های رزمندگان اسلام را گرامی داشته و از حضور تمامی فرماندهان نیروهای مسلح ،سربازان، بسیجیان و مسئولان استانی که در این مراسم رژه شرکت کردند قدردانی کنیم.
وی بیان کرد: امروز یگان های نیروهای مسلح با حضور خود در صحنه مشت محکمی را به دهان یاوه گویان و بخصوص رئیس جمهور آمریکا می کوبند و اقتدار وتوان دفاعی خود را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشیدند.
سردار شاهوارپور تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمامی تلاش های آمریکای جنایتکار برای این بوده که ملت ما را به زانو در بیاورد اما هرگز موفق نشده و ملت ما آبدیده تر از گذشته در سایه رهبر معظم انقلاب و در زیر پرچم ولایت همچنان در میدان است.
وی بیان کرد: امروز نیز ترامپ - کاسبی که آمده تا بر سرمایه خود بیافزاید- با خیال خام خود گمان می کند که با تهدید ملت ایران به اهداف خود می رسد اما نیروهای مسلح ایران آماده تر از گذشته و با دسترسی به سلاح های پیشرفته و مدرن و آمادگی های رزمی و تاکتیکی بالایی اماده مقابله با هرتهدیدی هستند.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نیروهای مسلح با تمام توان خود برابر هرگونه تهدید ایستاده اند و همانگونه که نمونه این ایستادگی را جهانیان در هشت سال دوران دفاع مقدس مشاهده کردند.
وی افزود: هنوز آمریکایی ها حادثه طبس و یا ماجرای دستگیری نیروهای دریایی انگلیسی و آمریکای توسط غیور مردان نیروی دریایی را از یاد نبرده اند.
همزمان با آغاز نخستین روز از هفته دفاع مقدس، یگان های نیروهای مسلح خوزستان در اهواز روز جمعه با برپایی رژه حماسی همزمان با سراسر کشور، اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
6002/7152خبرنگار: رضا خبازان **انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.