اعظم قاسمی‌زاده دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:در مقطع ابتدایی 256 معلم کمبود داریم که با اضافه کاری ،حق التدریس و برقراری نوبت های مخالف برای فرهنگیان قصد جبران آن را داریم.
وی اظهارکرد: 54 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در آبادان در سال تحصیلی 97 - 96مشغول تحصیل می شوند که پنج هزار نفر از آنها در پیش دبستانی های آبادان ساماندهی و ثبت نام شدند.
قاسمی‌زاده گفت: دانش آموزان آبادان در 170 ساختمان متعلق به آموزش و پرورش آبادان و در 290 مدرسه در نوبت های صبح و بعدازظهر در سال تحصیلی جدید مشغول تحصیل می شوند.
وی به ثبت نام 98درصدی دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی در آبادان اشاره کرد و بیان داشت:2درصد باقی مانده دانش آموزان یا منتظر نتیجه نمرات شهریور و یا در مسافرت هستند که تا شروع سال تحصیلی کار ثبت نام آنها نیز انجام می شود.
مدیر آموزش و پرورش آبادان با اشاره به بهسازی، زیباسازی و تعمیرات 150 واحد آموزش برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: طرح حمایتی دانش آموزان بی بظاعت و کم بضاعت با اولویت دانش آموزان مناطق روستایی، حاشیه شهر و محروم در شهرستان آبادان اجرا شده و برخی از اقلام مورد نیاز آنها به صورت رایگان بین آنها توزیع شد.
وی از ایزوگام 6 هزار متر مربع از فضای مدارس، اقدام برای برقراری انشعابات 12 واحد آموزشی، تعمیر و نصب وسایل سرمایشی را از دیگر اقدام های اداره آموزش و پرروش آبادان برای سال تحصیلی جدید نام برد.
3015/ 6037
خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.