مهرداد شیروانی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف ما برگزاری اردوهای مختلف تیم های ملی و کسب میزبانی در خوزستان است تا از این طریق باعث گسترش ورزش جانبازان و معلولان در سطح استان شویم و بتوانیم علاقه مندان بیشتری را جذب این حوزه از ورزش کنیم.
رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان با بیان این که اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان معلول از امروز تا 31 شهریورماه برپاست، افزود: در این اردو 26 تنیسور حضور دارند که شیما سیاهی زاده تنها عضو خوزستانی حاضر در این اردو است.
وی با بیان این که تیم‌ملی تنیس ‌روی‌ میز جانبازان و معلولان ایران خود را برای حضور در مسابقات پارآسیایی 2017 در امارات آماده می کند افزود: سعی داریم در طول برگزاری این اردو تمام امکانات لازم را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.
شیروانی در ادامه با اشاره به این که در سال های گذشته به دلیل نبود امکانات مناسب نتوانستیم میزبانی‌های کشوری بگیریم افزود: معلولان از قشر آسیب ‌پذیر و کم درآمد جامعه هستند که باید به آن‌ها توجه شود چرا که آن ها برای رسیدن به موفقیت باید خوب تمرین کنند و در کنار آن باید تغذیه مناسبی هم داشته باشند که از توان ما خارج است هر چند که در سال جاری اداره کل ورزش و جوانان استان کمک های خوبی به هیات داشته است.
وی عنوان کرد: با توجه به این که هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان تعداد زیادی از رشته‌های ورزشی را تحت پوشش خود دارد انتظار می رود که سایر نهادها و ارگان ها با ما همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم به اهداف ایده آل مان برسیم.
رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان با اشاره به این که ‌در بخش‌ آقایان در 12 رشته و در بخش بانوان در چهار رشته فعال هستیم افزود: سال گذشته به لحاظ مدال آوری در رقابت های کشوری در بخش آقایان 96 ورزشکار اعزامی داشتیم که حاصل آن 22کسب مدال طلا، ‌هشت نقره و پنج برنز بود همچنین در بخش بانوان از 21 ورزشکار اعزامی، 5 طلا، 3 نقره و 2 برنز کسب کردیم.
وی ارتباط قوی و منسجم با سازمان‌ها و نهادهای استان را یکی از عوامل کمک کننده به هیات جانبازان و معلولان دانست و گفت: همکاری ضعیف ارگان ها و سازمان های استان با هیات یکی از نقاط ضعف ما به شمار می رود که برای تحرک آن ها به یک فشار و اراده قوی از سوی مسوولان استان نیاز است.

6002خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.