به گزارش ایرنا این جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی در شهرهای آبادان و خرمشهر آغاز شد.
در آیین افتتاحیه این جشنواره که در سالن ثامن الائمه برگزار شد اثر دیکتاتور به نویسندگی و کارگردانی مهرداد معماری به روی صحنه رفت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در آیین افتتاحیه این جشنواره گفت:در این جشنواره 6 نمایش صحنه ای و چهار نمایش خیابانی به مدت سه روز به اجرا در می آیند.
همایون قنواتی اظهار داشت:برای سال آینده گروه های بیشتری در این جشنواره حضور خواهند یافت تا شاهد رقابت با کیفیت تری باشیم.
وی تصریح کرد: احیا و ارتقاء هنر نمایش در منطقه آزاد اروند از اهداف نخستین جشنواره تئاتر منطقه آزاد اروند یادواره شکست حصر آبادان است.
به گزارش ایرنا در بخش صحنه ، نمایش های آییش به کارگردان ندا اعتمادی کیا، هووها به کارگردانی امین حسین افتخار پذیرایی، سلوی مرگ به کارگردانی سعید فیوضی، دیکتاتور به کارگردانی مهرداد معماری، یک روایت ساده به کارگردانی سید حسن موسوی و جِرده به کارگردانی عبدالله هلیات به جشنواره راه یافتند.
همچنین در بخش خیابانی شروع بازی به کارگردانی گروه باران، مردان حیرون به کارگردانی فرامرز غلامیان، جنگ زیر پوست من و مادرم به کارگردانی بهنام کاوه گویی و قطعه گمشده به کارگردانی رضا وثوقی به جشنوراه راه یافتند.
7104/6002 **خبرنگار:مسعود گادار**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.