به گزارش ایرنا، افشین حیدری روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات کبدی خوزستان در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: باید با تلاش یکدیگر فضای خوبی در ورزش کبدی استان ایجاد کنیم و قهرمانان و پیشکسوتان این رشته بیش از پیش مورد احترام واقع شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که جامعه ورزش استان با نفس پیشکسوتان زنده است افزود: فعالیت کبدی خوزستان در سال های دور بسیار درخشان بود لذا باید به سمتی برویم که شاهد حضور ورزشکاران خوزستانی در تیم های ملی آقایان و بانوان باشیم.
وی با اشاره به این که رییس جدید هیات کبدی باید با ارائه برنامه ای منسجم، جایگاه خوزستان را در کشور حفظ کند افزود: از امروز به بعد کامبیز بهادری به عنوان پدر خانواده کبدی استان است و باید با تدوین یک برنامه چهارساله در مسیر پیشرفت این رشته در سطح کشور گام بردارد همچنین انتظار می رود که رشته کبدی در سرتاسر استان گسترش داده شود.
حیدری افزود: با توجه به این که امروز یکی از اصلی ترین دغدغه های هیات های ورزشی استان بحث اقتصادی و مسائل مالی به شمار می رود امیدواریم رییس جدید هیات ارتباط خوبی با بخش سرمایه گذار خصوص برقرار و یک کمیته اقتصادی درهیات راه اندازی کند.
وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان بنا دارد در سال جاری مجامع سالیانه تمام هیات های ورزشی به غیر از آن دسته از هیات ها که با سرپرست اداره شده و یا هنوز یک سال از زمان تشکیل آن ها نمی گذرد، برگزار کند
حیدری افزود: نوع ارتباط بین هیات های ورزشی و اداره کل برای ما بسیار مهم است و انتظار داریم روسای هیات ها این موضوع را به خوبی درک کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به فعال بودن 10 هیات شهرستانی در رشته کبدی اشاره کرد و گفت: انتظار داریم تا پایان سال جاری هیات های کبدی نیمی از 27 شهرستان استان فعال شود و میل و اقبال به کبدی را در بین جوانان استان افزایش دهیم.
وی از آمادگی اداره کل ورزش و جوانان برای گرفتن میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی و برگزاری اردوهای تیم ملی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت های اخیر کبدی استان و اتفاقات خوبی که در آن شکل گرفته است، شخصا در کنار این رشته خواهم بود و درب اتاقم به روی تمام کبدی کاران استان باز است.
حیدری در پایان به تقدیر وزارت ورزش و جوانان از استاندار خوزستان در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استاندار خوزستان نگاه ویژه ای به ورزش دارد و در سرپا نگه داشتن بسیاری از تیم های ورزشی استان نقش بی بدیلی داشته است. احداث 10 زمین ورزشی در مناطق حاشیه اهواز از جمله عین دو و ملاشیه، واگذاری مجموعه ورزشی حجاب اهواز به اداره کل ورزش و جوانان استان و برگزاری مسابقات جهانی کشتی 2018 از جمله اقداماتی است که به درخواست استاندار خوزستان انجام شده است.
در ادامه رییس هیات کبدی خوزستان با بیان این که در سال های قبل اختلاف بین ورزشکاران و پیشکسوتان باعث عدم شناسایی استعدادهای درخشان استان در این رشته شده، افزود: خوزستان بعد از استان گلستان مهد کبدی کشور بوده و استعدادهای بیشماری دراین ورزش دارد لذا انتظار می رود توجه بیشتری به آن شود.
وی ادامه داد: بنا داریم استان را به چهار منطقه تقسیم کنیم و با برگزاری مسابقات مختلف بین آن ها نفرات برگزیده را به عنوان تیم منتخب خوزستان به مسابقات کشوری اعزام می کنیم.
بهادری عنوان کرد: کبدی خوزستان باید به عنوان یک برند در کشور معرفی شود و در بین پنج رشته اول استان قرار گیرد اگر چه برای رسیدن به این امر به حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان نیاز داریم.
وی افزود: برای این که در مسائل مالی با مشکل مواجه نشویم نیاز به ورود بخش خصوصی و اسپانسر به رشته کبدی است و باید از طریق رسانه ها کاری کنیم که بخش خصوصی به سرمایه گذاری در این رشته ورود کند.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.